کد خبر 1821606
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۰۸:۲۲
صدای آژیر دوباره در بحرین فعال شد

منابع خبری از فعال شدن مجدد صدای آژیر هشدار در بحرین گزارش می دهند.

به گزارش مشرق، وزارت کشور بحرین رسماً از فعال شدن آژیرهای خطر در این کشور خبر داد.

این وزارتخانه از شهروندان خواست به نزدیک‌ترین پناهگاه یا مکان امن پناه بگیرند.

از بامداد امروز تاکنون این دومین باری است که صدای آژیر در بحرین به صدا در می‌آید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از حمله موشکی و پهپادی به پایگاه «علی السالم» در کویت و ناوگان پنجم نیروی دریایی در بندر سلمان بحرین خبر داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس